În ciuda faptului că este doar o propunere de design, Muller a ţinut să precizeze că 9-2 reprezintă atât prioritatea sa cât şi a companiei Saab. ?Din nefericire, modelul este deocamdată în aer până când situaţia financiară a Saab este îmbunătăţită. Pentru a intra în producţia de serie, Saab va trebui să găsească finanţare separată, sau trebuie să ne descurcăm atât de bine încât să reuşim din fonduri proprii. Sau să găsim parteneri cu care să împărţim o platformă, parteneri cu uzunare mai adânci decât ale noastre...?, a spus Muller.
În afară de 9-2, Muller a vorbit şi despre următoarea generaţie 9-3. Aceasta ar trebui să apară în 2012, şi va folosi platforma Epsilon I, nu Epsilon II, aşa cum este cazul lui 9-5. Potrivit lui Muller, ?este vorba despre Epsilon I, o platformă complet modificată?. Saab 9-3 va avea un design inspirat din 9-4X şi de conceptul Aero-X. Mai important, ar putea fi un hatchback, precum iconicul 900.
Motorizările vor include un turbo de 1.6 litri, un propulsor turbo de 2.0 litri, 2.2 litri şi, posibil, un V6 turbo de 2.8 litri. Saab va lansa 9-5 în această vară, 9-4X la începutul lui 2011 şi un nou 9-3 în 2012.
Antena3.ro