Antena 3 CNN Economic Auto Românii adoră să atragă atenţia cu maşinile lor. Numărul autoturismelor decapoabile vândute în 2013 s-a triplat faţă de anul trecut

Românii adoră să atragă atenţia cu maşinile lor. Numărul autoturismelor decapoabile vândute în 2013 s-a triplat faţă de anul trecut

1 minut de citit Publicat la 07:44 17 Iun 2013 Modificat la 07:44 17 Iun 2013
Românii adoră să atragă atenţia cu maşinile lor. Numărul autoturismelor decapoabile vândute în 2013 s-a triplat faţă de anul trecut
Foto: www.bhmpics.com
Românilor le place luxul iar maşinile sunt pe primul loc atunci când vine vorba de etalarea lui. Ce-i poate reprezenta, aşadar, cel mai bine în acest sezon dacă nu o decapotabilă de câteva zeci de mii de euro? Senzaţia este unică şi cine se află la volanul ei atrage toate privirile. Numărul maşinilor decapoabile vândute în acest an s-a triplat faţă de anul trecut.

Numărul maşinilor cabrio vândute creşte de la un an la altul.  Dacă în primele luni ale anului 2012, s-au cumpărat doar 15 decapotabile, în acest an, numărul lor s-a triplat. Creştere a fost şi faţă de 2011, când într-un an s-au vândut doar 85 de maşini.

Aşa că până la finalul anului, dealerii speră să vândă peste 200 de maşini. Sunt optimişti, dacă ne gândim că preţul unor astfel de maşini variază între 15 mii şi 100 de mii de euro. 

De exemplu, un Fiat  Cabrio costă în jur de 17.000 de euro, în timp ce pentru o Mazda cu toate dotările trebuie achitată suma de 30 de mii de euro. 

Preţul se dublează când vine vorba de Lexus, Porsche şi BMW. Sunt însă şi maşini care costă peste 100.000 de euro, marca Aston Martin, Ferrari sau Lamborghini.


×
x close