Renault încearcă, prin noua Laguna, să recucerească o bună parte a pieţei înalte auto, în condiţiile în care vorbim de un nou top de gamă. Esecul VelSatis a făcut ca Renault să regândească de la zero întreaga poveste, astfel că la startul competiţiei între granzi (adversarii de piaţă ai lui Laguna sunt Volkswagen Passat, BMW Seria 3 şi Audi A4) francezii se aliniază mai degrabă rezervaţi. În aceste condiţii, obiectivele de vânzări ale lui Laguna se situează între 160.000 şi 180.000 de unităţi anual, în condiţiile în care Passat se vinde aproape dublu.
Nu se cunosc încă detalii legate de partea tehnică, însă vă anunţăm deja preţurile cu care noul model va debuta în Franţa. Intrarea în gamă va costa 22.000 de euro iar pentru cel mai puternic motor şi cea mai bună echipare viitorii clienţi vor trebui să scoată din cont 27.000 de euro.
Citiţi articolul complet în Automarket