Antena 3 CNN Economic Auto Renault a prezentat oficial la Geneva noul Megane Coupé-Cabriolet şi roadster-ul Wind (FOTO)

Renault a prezentat oficial la Geneva noul Megane Coupé-Cabriolet şi roadster-ul Wind (FOTO)

2 minute de citit Publicat la 17:21 02 Mar 2010 Modificat la 17:21 02 Mar 2010
Renault a prezentat oficial la Geneva noul Megane Coupé-Cabriolet şi roadster-ul Wind (FOTO)
Renault a prezentat oficial la Geneva noul Megane Coupé-Cabriolet şi Renault Wind. Noul Renault Megane Coupé-Cabriolet este cel de-al patrulea cabriolet din clasa C lansat consecutiv, şi al cincilea model al gamei actuale Renault. În acelaşi timp, Renault Wind aduce un suflu proaspăt în universul roadster-elor. Wind este un coupé-roadster original, care este destinat deplasărilor cotidiene.

De asemenea Renault a inclus versiunile GT şi GT Line în catalogul Megane, care conferă gamei un aspect mai sportiv graţie combinaţiei dintre un aspect exterior deosebit şi o ambianţă interioară cu o amprentă sportivă, la care se adaugă şasiul proiectat cu atenţie şi o gamă de motoare agile.

O altă noutate adusă la Geneva este extinderea ?stilului tipic francez? specific brand-ului Gordini şi la Clio Renault Sport. Simbolurile distinctive ? culoarea albastră şi cunoscutele dungi albe care amintesc de maşinile de curse -, sunt acum disponibile pentru două modele bicorp de mare clasă, Twingo Gordini R.S. şi Clio Gordini R.S..

Renault Clio Gordini


Renault Megane Coupé-Cabriolet
Principala atracţie a CC-ului Renault Megane este acoperişul din sticlă care acoperă o parte importantă din plafon. Mecanismul de retractare a acoperişului format din două părţi este electro hidraulic, şi coboară în 21 de secunde.

Un deflector fix de vânt, tot din sticlă, asigură un anumit confort pasagerilor până la viteze de 90 km/h. Pentru viteze mai mari poate fi adăugat un alt deflector de vânt opţional.


Printre dotările maşinii se numără farurile direcţionale bi-Xenon, şi stopuri cu tehnologie LED. La interior se regăseşte un sistem de navigaţie prin satelit Carmin Tomtom, conectivitate USB, sunet 3D şi frână de mână electrică.

Sunt disponibile şase motoare, trei pe benzină şi trei diesel. Aici este inclus Tce 130 cu cutie manuală în şase trepte, un propulsor de 2.0 litri şi 16V, ce dezvoltă 140CP, cuplat la o transmisie CVT, plus un motor dCI 110 DPF, împreună cu cutia automată Renault cu dublu ambreiaj.



Renault Wind
Wind va primi un motor de 1,2 litri şi 100CP, ce provine de la Twingo GT, plus un propulsor de 1,6 litri şi 133CP, de la Renaultsport Twingo. Partea frontală se va asemăna oarecum cu Twingo, însă va avea propria-i personalitate. Maşina are o nouă bară frontală şi o capotă revizuită.

Wind măsoară 3830mm în lungime, cu 5mm mai scurt decât Peugeot 206CC, care urmează să nu mai fie produs din acest an, şi cu 207mm mai scurt decât 207CC.



Acoperişul lui Wind se strânge în 12 secunde, compartimentul bagajelor va fi de 207 litri, iar acoperişul retractat nu va afecta spaţiul de depozitare.

Renault susţine că maşina va fi disponibilă destul de repede şi "toată lumea şi-o va permite". Mai multe despre Renault Wind şi Megane CC vor fi dezvăluite pe 2 martie, la Salonul Auto de la Geneva.



Vizitatorii Salonului Auto de la Geneva vor avea ocazia de a vedea trei din cele patru autovehicule electrice concept, care prefigurează gama de autovehicule cu zero emisii* urmând a fi lansată de Renault, acestea fiind prezentate în premieră la Frankfurt în 2009.
Antena3.ro

×
Etichete: Renault geneva
x close