Antena 3 CNN Economic Auto Publicitatea făcută pe maşini prinde teren

Publicitatea făcută pe maşini prinde teren

1 minut de citit Publicat la 23:16 17 Mai 2007 Modificat la 23:16 17 Mai 2007


Publicitatea făcută pe maşini prinde teren
Proprietarii maşinilor pot câştiga între 50 şi 150 de euro lunar, dacă sunt de acord să lipească pe automobilul personal un autocolant. Este doar o metodă alternativă pentru companiile care vor să-şi facă publicitate. Însă, pentru şoferi înseamnă mare lucru. Şi asta pentru că-şi pot cumpăra maşini în leasing, iar lunar pot plăti rata din reclama care apare pe maşină.

Acest gen de publicitate exista în România de un an de zile. Totuşi, acum a pornit adevărata nebunie. Şi asta pentru că firmele oferă din ce în ce mai mulţi bani. Diferenţa se face în funcţie de anul fabricaţiei, de puterea maşinii, de marcă. Şi bineînţeles, de mărimea autocolantului.

Aşa că, dacă ai o maşină, dar nu mai veche de şapte ani, poţi să faci un contract pe o perioadă de un an cu una dintre cele trei firme din ţară care se ocupă cu acest gen de publicitate. Astfel, cei care vor să cumpere o maşină în leasing pot plăti rata chiar din banii pe care-i primesc din reclama cu autocolante. O altă condiţie pe care şoferii trebuie s-o îndeplinească este aceea de a parcurge zilnic minim 20 de km, iar maşina trebuie să fie curată, astfel încât reclama să fie vizibilă.

De asemenea, şoferii îşi pot alege genul de reclame care vor să apară pe autoturism, şi asta pentru că se vrea o colaborare cât mai lungă.

Antena 3

×
x close