Salonul Auto de la Geneva nu a adus cu sine doar premiere auto ci şi informaţii foarte interesante legate de viitorul Formulei 1. Cea mai interesantă informaţie este că monoposturile de Formula 1 vor utiliza, începand cu anul 2011, motoare hibride V6 de doi litri.
Nu se cunoaşte încă dacă noul sistem trebuie să fie mecanic, electric sau o combinaţie între cele două, dar este sigur că maşina de formula 1 va trebui să înmagazineze energia generată la frânare pentru a utiliza o propulsie la nevoie.
Modificarea va aduce schimbări şi din punct de vedere al spectacolului pentru că ansamblul de frânare va trebui să fie regândit şi va avea implicaţii directe asupra tehnicilor de depăşire, informează Automarket.
Nu ar fi pentru prima dată când echipele vor apela la acest sistem de regenerare şi reutilizare a energiei. Astfel, câteva dintre echipele care rulează în Formula 1 au adoptat deja această soluţie tehnică în cadrul echipelor-satelit din competiţiile-junior.
Antena3.ro