Prototipurile rămân, în mare, credincioase formei deja consacrate, însă arată şi noi detalii, în special în partea din spate cu o nouă linie de design între cele două stopuri. Din fotografii se vede că inginerii a fost introdus şi un eleron ajustabil.
Pentru o eficienţă îmbunătăţită, următoarea generaţie 911 va avea un sistem start/stop şi tehnologia de recuperare a energiei la frânare, ambele din standard.
Şi motoarele vor fi îmbunătăţite, începând cu propulsorul de 3,6 litri cu şase cilindri în linie care produce 365 CP / 272 kW şi un cuplu de 400 Nm, iar pentru varianta Carrera S va fi oferit un motor îmbunătăţit de 3,8 litri cu şase cililndri ce dezvoltă 415 CP / 309 kW şi 440 Nm.
Următoarea generaţie 911 va fi disponibilă fie cu o transmisie manuală cu şase rapoarte, fie cu una automată, PDK, cu şapte trepte,