Scaunele din spate au fost îndepărtate, oferind astfel un plus de 400 de milimetri în lungime, şoferul fiind principalul beneficiar al spaţiului creat. Italienii de la Pininfarina au extins acoperişul, partea posterioară a maşinii fiind implicit scurtată ca urmare a acestei măsuri. Decizia a fost luată pentru a reproduce cât mai exact designul maşinilor de dinanitea războiului.
Grila Rolls-Royce a fost păstrată dar are o poziţie uşor înclinată, pentru o mai bună aerodinamică. De cele două părţi ale grilei se pot observa farurile Bixenon cu tehnologia LED.
Caroseria este aproape în totalitate din fibră de carbon, doar uşile fiind fabricate din lemn masiv de către manufacturieri specializaţi în construcţia iahturilor de lux.
La interior, pe bordul maşinii, se remarcă un ceas în stilul anului 1945, conceput de către Girard-Perregaux special pentru Hyperion. Partea mecanică a elegantului Hyperion nu a fost modificată.
Fotografii: Worldcarfans.com
Antena3.ro