"Sper ca în luna septembrie parteneriatul să fie gata. Mă refer la dimensiunea financiară cu ceea ce înseamnă poporul chinez, mai precis Shanghai Construct, cu care am discutat de aproape un an şi jumătate, care şi-au făcut reprezentanţa aici lşi care intră în acest parteneriat în cunoştinţă de cauză", a declarat Sorin Oprescu, la emisiunea Subiectiv, de la Antena 3.
Primarul Capitalei a mai ţinut să precizeze, referindu-se la autostrada suspendată, că parteneriatul public-privat înseamnă capital chinez investit aici, iar "începutul acestei construcţii, care până la urmă se va finaliza în 52 de kilometri, va crea inelul median, ar fi al treilea inel al Capitalei".
Odată cu acest proiect, a mai adăugat Oprescu, îşi va îndeplini şi promisiunea pe care le-a făcut-o bucureştenilor, respectiv că o mare parte legată de infrastructura şi circulaţia rutieră din Bucureşti se va rezolva.
La începutul acestui an, o companie chineză şi-a arătat interesul pentru realizarea unei autostrăzi suspendate la Bucureşti.
Primul modul al autostrăzii va lega viitoarea autostradă A3 Bucureşti - Ploieşti de Şoseaua Petricani, Şoseaua Pipera, strada Avionului şi Bulevardul Aerogării. Al doilea modul va cuprinde lucrări pe Bulevardul Aerogării, strada Elena Văcărescu, se va intersecta cu DN1 trecând prin Bulevardul Poligrafiei şi Calea Griviţei, iar cel de-al treilea modul va cuprinde lucrări în Calea Griviţei, Calea Giuleşti, va continua în spatele Lacului Morii şi va ajunge pe autostrada A1 Bucureşti-Piteşti.