Duhautoy a vorbit despre importanța apariției unei asemenea publicații, mai ales că numărul cumpărătorilor de Dacia este în continuă creștere, marca românescă fiind unul dintre cele mai apreciate branduri ale momentului din Europa:
„Ne vedem în fiecare an cu oamenii care apreciază produsul Dacia, acesta fiind și motivul pentru care am decis să edităm revista noastră (DACIATTITUDE). Am început acest proiect în anul 2013, iar ținta noastră a fost și rămâne proprietarul și fanul mărcii Dacia. De altfel, încă de la apariția primului număr oamenii au fost foarte mulțumiți că există așa ceva. În Franța există multe reviste auto generaliste, în care poți afla lucruri despre toate mărcile, dar sunt destul de puține care se adresează unui singur segment, așa cum este Daciattitude.”
Olivier Duhautoy a vorbit și despre necesitatea unei asemenea apariții pe piață: „Am ajuns deja la numărul 5 cu revista noastră și avem semnale că suntem pe drumul cel bun. Din ce în ce mai mulți francezi cumpără Dacia, iar revista vine în ajutorul lor cu multe informații despre produsele achiziționate. Franța devine o piață foarte profitabilă pentru aceste autoturisme, iar nevoia de a afla cât mai multe noutăți este foarte mare.”