Nici n-a fost terminată, că se surpă sub roţile maşinilor. Autostrada Arad - Timişoara, deschisă la începutul anului înainte de fi finalizată, e deja plină de gropi. Asfaltul s-a surpat, iar autorităţile au impus limite de viteză.
Fisurile au apărut la îmbinarea şoselei cu platformele a două podeţe. Situaţia este cunoscută de autorităţi. I-au întors din drum pe constructori şi i-au pus, din nou, la treabă.
Consorţiul format din FCC Construcţii şi Astaldi au avut la dispoziţie un buget de 1,43 miliarde de lei pentru cei 32 de kilometri de autostradă. Adică 44 de milioane de lei pentru un kilometru, iar lucrarea s-a lăsat mult aşteptată. Proiectul demarat în 2009 a fost finalizat parţial abia în decembrie anul trecut.
Autostrada va fi gata în totalitate abia anul viitor. Între timp, pe porţiunea de drum afectată, poliţia rutieră a impus o restricţie de viteză de 80 de kilometri pe oră.
Constructorii autostrăzii - firmele FCC Construcţii şi Astaldi, nu au vrut să comenteze deocamdată situaţia.