?Inima? şi centrul de interes al celei de a 7-a generaţii a modelului Turbo este noul bloc motopropulsor de 3,8 litri care dezvoltă o putere maximă de 500 bhp (368 kW). Primul motor complet nou din istoria de 35 de ani a modelelor Turbo vine cu caracteristici de tipul Injecţiei Directe de Combustibil şi turbocompresorului exclusiv Porsche cu geometrie variabilă a turbinei cu grup motopropulsor pe benzină.
Opţional, noul motor cu 6 cilindri poate fi combinat pentru prima oară cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj, PDK Doppelkupplungsgetriebe, în şapte trepte de la Porsche.
Modelele echipate cu PDK sunt de asemenea disponibile cu un nou volan opţional cu trei spiţe cu padele de schimbare a vitezei ca alternativă la volanul standard cu butoane de schimbare a vitezei.
Împreună cu opţionalul Sport Chrono Package Turbo, atât padelele de schimbare a vitezei, cât şi volanul PDK cu butoane de schimbare a vitezei vin cu ecrane integrate pentru Launch Control şi modul Sport/Sport Plus, care sunt însă proiectate diferit pentru cele două volane.
Prin combinaţia de PDK, injecţie directă de combustibil şi turbocompresor Porsche 911 Turbo are un consum şi emisii de CO2 reduse cu aproape 18% în comparaţie cu predecesorul. În funcţie de configuraţia maşinii, noul model de top consumă 11,4 ? 11,7 l/100 km conform standardelor EU5. Maşina accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde, viteza maximă fiind de 312 km/h.
Modelul Porsche 911 Turbo beneficiază de tracţiune integrală controlată de Porsche Stability Management şi susţinută de noul PTV - Porsche Torque Vectoring disponibil opţional. Acestea fac maşina mai agilă şi precisă în privinţa direcţiei.
Vânzările noului Porsche 911 Turbo, în versiunile Coupe şi Cabriolet, încep în Germania în data de 21 noiembrie 2009. Preţul de bază în Euro fără TVA este de 122.400 Euro pentru varianta Coupe şi 131.800 Euro pentru Cabriolet.
Salonul Auto de la Frankfurt, locul unde va fi prezntat în premieră noul Porsche 911 Turbo, va avea loc în perioada 17 - 27 septembrie.
Antena3.ro