"Toţi producătorii auto înlocuiesc modelele la şase ani sau la opt ani cel târziu. La fel se va întâmpla şi cu Logan. A venit vremea când trebuie să ne gândim la un succesor. (...) În funcţie de complexitatea proiectului, de la decizia de înlocuire a unui model şi până la lansarea pe piaţă a succesorului poate trece o perioadă de la unu la trei ani, în funcţie de complexitatea proiectului. În cazul Logan, între 2010 şi 2012 vom avea pe străzi noua generaţie", a spus Prevel.
Trăsăturile actualului model se vor păstra: spaţiul, fiabilitatea şi raportul preţ-prestaţii: "Toate aceste aspecte vor fi protejate şi ne vom asigura că se ridică cel puţin la acelaşi nivel cu ale actualului model. Pe de altă parte, a trebuit să îmbunătăţim aspectul şi să facem maşina atrăgătoare şi pentru alte categorii de clienţi. (...) Când te uiţi la maşinile de succes, ele nu se remarcă printr-un design deosebit, sunt standard. Asta pentru că sunt modele de volum şi trebuie să placă mai multor oameni. Această abordare nu este rea, dar mai avem şi varianta unui design mai selectiv", a explicat Prevel.
În ceea ce priveşte criza, "Proiectele din programul Logan sunt afectate de criză în sensul că sunt din ce în ce mai cerute. (...) Cred că situaţia globală din acest moment va conduce spre maşini a căror producţie nu este costisitoare şi care nu utilizează prea mult carburant. Maşinile hibride reprezintă o provocare pentru ingineri, dar nu şi pentru clienţi, deoarece preţul de achiziţie pe unitate rămâne mare. Avem soluţii simple pentru viitor. Cu tehnologia actuală şi cu motoare îmbunătăţite putem să reducem emisiile de dioxid de carbon aproape de pragul de 100 de grame pe kilometru, fără ca preţul maşinii să crească prea mult", a precizat directorul RTR.
Antena3.ro