MINI a prezentat luni versiunile cu facelift ale Cooper, Coper Convertible şi Clubman. Modelele revizuite dispun de noi bare, o priză de aer redesenată şi lămpi de ceaţă modificate. Celelate schimbări includ noi faruri (cele Xenon sunt opţionale), stopuri LED, roţi restilizate şi o paletă mărită de culori exterioare.
La interior, maşinile au o consolă centrală redesenată, ca şi volanul, noi culori interioare pentru uşi şi panourile laterale. De asemenea vor fi disponibile şi noi culori în contrast (Inverse color).
Motorul diesel care provenea de la PSA este înlocuit, potrivit www.worldcarfans.com cu propulsoare BMW de 1,6 litri şi două plaje de putere. Construite din aluminiu, cu injecţie common rail şi turbină cu geometrie variabilă, versiunile diesel produc 89 CP (66kW) şi 215 Nm (Mini One D Hatch) şi 110 CP (82 kW), 270 Nm (Cooper D Hatch). Ambele modele economisesc mai mult combustibil, consumul fiind acum de 3,8 litri la 100 de kilometri, în timp ce emisiile de CO2 au scăzut la 99g/km.
One D Hatch acelerează de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 11,4 secunde, iar viteza maximă este de 185 km/h. Mai puternicul Cooper D Hatch accelerează până la 100 km/h în 9,7 secunde, viteza sa maximă fiind de 198 km/h.
Noul MINI Cooper D Convertible are un propulsor diesel care produce 110 CP (82kW) care permite accelerarea de la 0 la 100 km/h în 10,3 secunde iar viteza maximă este de 195 km/h.
One D Clubman utilizează un motor ce dezvoltă 89 CP (66 kW), iar Cooper D este propulsat de un motor ce produce 110 CP (82 kW). Motoarele pe benzină rămân aceleaşi ca la versiunile precedente MINI.
Foto: www.worldcarfans.com