De parcă scandalurile în care au fost implicaţi românii din Italia nu ar fi fost de ajuns, iar criza financiară nu ar fi afectat suficient de mult industria auto, acum putem vedea reclame, la automobilul Logan, concepute pentru piaţa italiană, de tipul: www.powergenitalia.com - ?Isn?t it awful when things get crowded together? Renault Logan, the roomiest car in its category (n.r. - Nu-i aşa că este neplăcut când lucrurile sunt înghesuite? Renault Logan, cel mai spaţios din clasa sa ).?
Informaţia a fost făcută publică de Iulian Comănescu pe blogul său. În afara site-ului menţionat consultantul media a identificat şi alte astfel de "reclame" pentru Logan, promovate prin intermediul altor site-uri, cum ar fi www.kidsexchange.com sau www.penisland.com.
La o analiză mai atentă numele site-urilor ar putea fi considerate "cuminţi" mulţumită rândurilor scrise sub domeniu: Power Gen Italia şi nu Power Genitalia, Kids Exchange şi nu Kid Sex Change, sau Pen Island, şi nu Penis Land. Reclama a fost realizată de agenţia Exclam Comunicação, Curitiba, Brazil iar
sursa este confirmată şi de
Google..
Antena3.ro