Un prototip al modelului LFA este expus în premieră la a 41-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo, care va fi deschis pentru publicul larg începând cu 24 octombrie la Makuhari Messe în Makuhari.
Motorul recent dezvoltat de 4.8l V10 generează o putere de 412kW (560CP) la 700rpm. Materialele uşoare (aliaj de aluminiu, de magneziu şi titan) şi dimensiunile compacte (este mai mic decât un autovehicul tradiţional V8) permit o distribuţie optimă a greutăţii şi un raport foarte bun putere/greutate.
Habitaclul este construit din material polimer ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) pentru îmbunătăţirea rezistenţei caroseriei şi reducerea greutăţii. Acest tip de cabină este cu 100kg mai uşoară decât una asemănătoare, dar construită din aluminiu, susţine producătorul.
Motorul este amplasat central-faţă, cutia de viteze automată secvenţială (A SG) cu 7 trepte, fiind poziţionată în partea din spate, pentru un bun control al maşinii la viteze ridicate. Discurile de frână sunt ceramice CCM (Carbon Ceramic), iar suspensiile faţă au braţe duble.
Antena3.ro