Povestea lui Green Hornet a început în 1967, când Ford a construit prototipul "Lil' Red", ce a inspirat modelul Mustang GT/CS (California Special) '67, care a fost un adevărat succes la nivel de stat.
Conducerea Ford a fost încântată de ediţia specială din California şi a dorit să vadă dacă este viabilă la nivel naţional. GT/CS a primit o nouă culoare, Lime Gold, care să o diferenţieze de Mustangul roşu californian. Maşina a fost dotată cu un motor de 6,4 litri, o transmisiune automată în şase trepte, una dintre cele mai avansate ale momentului, un interior Ivy Gold şi a fost trimisă la expoziţii în toată ţara.
La revenire, Ford a decis să anuleze programul GT/CS, însă maşina nu a ajuns la fiare vechi, ci a intrat pe mâna celor de la Shelby American.
Sub atenta supraveghere a lui Caroll Shelby, Green Hornet a primit o serie de îmbunătăţiri, majoritatea experimentale: un sistem de injecţie Conelec, suspensie posterioară independentă şi frâne pe disc pentru roţile din spate. Shelby i-a dat numele de EXP 500 şi aceasta a devenit principala platformă de teste pentru el şi inginerii săi.
După mulţi ani de teste şi modificări, maşina nu a mai fost folosită şi a dispărut. S-a crezut că a fost furată sau distrusă, însă a fost ascunsă până când cineva a restaurat-o.
"Unica Green Hornet, cum îi plăcea lui Caroll să îi spună, este o piesă incredibilă din istoria Ford, Shelby şi a segmentului muscle car. (...) Nu am putea să fim mai mândri că o maşină atât de înaintea timpului său va ajunge în expoziţia noastră", a declarat Craig Jackson, preşedintele Barrett-Jackson.