Antena 3 CNN Economic Auto Land Rover transformă Range Rover în marcă independentă

Land Rover transformă Range Rover în marcă independentă

1 minut de citit Publicat la 18:30 27 Oct 2010 Modificat la 18:30 27 Oct 2010
Land Rover transformă Range Rover în marcă independentă
Foto: dieselstation.com

Familia de modele Range Rover va fi transformată într-o marcă de sine stătătoare, potrivit purtătorilor de cuvând al producătorului Land Rover, citat de site-ul 0-100.ro.

Primul automobil care marcheaza aceasta trecere este Evoque. Land Rover are în România aproximativ 0,3% din piaţă, iar în Europa, circa 0,5%. Land Rover este a doua marcă de maşini 4X4 ca vechime, dupa Jeep, iar din 2008 a fost preluată de grupul indian Tata Motors.

Întrucât Range Rover deţine deja o individualitate puternică în cadrul mărcii Land Rover, iar diversificarea gamei prin lansarea celui mai mic si mai economic automobil produs vreodata de Land Rover, Evoque, face posibila transformarea unei linii de modele în brand individual.

Land Rover şi-a dezvăluit parţial intenţiile odată cu prezentarea publică a modelului Evoque, în prezent nexistând declaraţii oficiale cu privire la acestă informaţie. Pe maşina prezentată în septembrie la salonul de la Paris nu mai apare scris numele Land Rover, ci doar Range Rover.

Brandul Rover va fi cel care va cuprinde modelele mai stilate şi mai scumpe ale grupului, pretabile mai degrabă deplasărilor pe şosea, în timp ce Land Rover va fi poziţionată ca o marcă ce cuprinde vehicule premium de teren, menite să ruleze pe drumuri grele.

În România s-au înmatriculat în primele nouă luni ale anului 206 maşini Land Rover, cu 19% mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. În Europa, vânzările Land Rover au urcat cu 28% iîn acest an, iar marca are 0,5% din piaţă.

×
x close