Aşteptarea a luat sfârşit pentru fanii Lancia Delta, odată
cu lansarea noului segment C, de către producătorul italian, după
o pauză de nouă ani. Modelul a fost retras în anii `90 din
cauza unor probleme majore de imagine, conform Worldcarfans.com. Noua
Lancia Delta este construită pe baza platformei Fiat C folosite
pentru actualul Bravo, care însă a suferit unele modificări.
Acestea se referă la lungimea mărită dintre baza roţilor, la 2,7
metri, faţă de cei 2,6 metri, cât are modelul Bravo.
De
asemenea, mai multe dintre motoarele prezente la Bravo se vor regăsi
şi la Lancia Delta. Astfel maşina va fi propulsată de motoarele
Turbojet de1,4 litri şi Multijet de 1,6 litri, care dezvoltă 120
respectiv 150 de cai putere.
Cei care-şi doresc şi mai multă
putere, vor avea posibilitatea de a opta pentru propulsorul de 1,9
litri Twin Turbo MultiJet, cu 190 de cai, sau pentru cel Twin Turbo
Jet de 1,8 litri şi 200 CP. Ultimul dintre motoarele Lanciei Delta,
care completează lista celor enumerate, este un Multijet de 2 litri
şi 165 de cai putere.
Designul autoturismului aparţine centrului de
design italian Lancia Style Centre. Grila frontală,
are un design secific, semn distinctiv al mărcii. Farurile sunt agresive şi au incluse un
rând de LED-uri ce stau aprinse şi în timpul zilei.
Automobilul este o încrucişare reuşită între un
hatchback şi un wagon (break). Becurile LED ale stopurilor
completează aspectul sofisticat al automobilului.
Conform
Worldcarfans.com, pentru vopsirea maşinii designerii italieni au
impus folosirea unui procedeu mai complicat, care durează cu şase
ore mai mult decât vopsirea convenţională. Dar a meritat, aşa
cum se poate vedea şi în imagini.
Preţurile pe piaţa din în Italia sunt cuprinse între 21.500 euro şi 30.700 euro.
Fotografii: Worldcarfans.com
Antena3.ro