Daca inainte de 2005, brandurile auto s-au concentrat pe nevoile de baza ala iubitorilor de masini, TopGear a luat pasiunea pura pentru masini, a dat la o parte datele tehnice plictisitoare, a adaugat entuziasm, cascadorii si provocari incitante, si le-a combinat pe toate intr-un format accesibil unei audiente mai largi.
Si pentru ca facem 5 ani, ne-am pregatit temeinic: am adunat intr-un super pachet aniversar o revista de vis, un DVD cu cele mai tari supermasini si un supliment in care am distilat cele mai bune si cele mai proaste masini pe care le-am condus, esenta stralucitoare a 55 de numere TopGear si o supradoza de intelepciune de la Clarkson.
Iar daca iti suntem iti suntem simpatici, spune-ne si tu La multi Ani! Felicitarile trimite-le pe topgear.ro/5-ani, masa si darul pe adresa redactiei, in Frederic Chopin nr 1A, Sector 2, Bucuresti.
?O privire rapida asupra celor 55 de reviste TopGear publicate din mai 2005 si pana acum scoate la iveala 2 observatii pertinente: in primul rand, teancul e atat de greu, incat ar putea servi oricand ca arma mortala si, in al doilea rand, am avut 5 ani foarte misto. Masinile pe care le conducem acum sunt chiar mai tari decat conceptele care le prefigurau, acum 55 de numere. Si, chiar daca toata lumea e de acord ca in zilele noastre nu prea mai gasesti masini cu adevarat proaste, treaba noastra nu s-a terminat. Nici pe departe. Daca TopGear a pus umarul la imbunatatirea masinilor de-a lungul anilor, n-a facut asta inginereste, cu surubelnita, menghina sau rigla, ci a facut-o cu sufletul, criticand toate prostiile din industrie si preaslavind realizarile memorabile. Si o s-o facem in continuare!?, a declarat Costin Giurgea, redactor sef, TopGear.
TopGear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea TopGear atinge un public din peste 94 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 49 de editii internationale in care TopGear are editii locale, concurenta este practic spulberata, revista ocupand locul 1 pe segmentul auto. In acelasi timp, TopGear isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati.