Troleibuzele cu pricina pot folosi atât electricitatea cât şi motorina, deoarece au şi un motor diesel. În urma a două incendii care au avut loc în 2005 însă, troleibuzele au fost ?trase pe dreapta? şi depozitate într-un hangar din Germania, ţara unde au fost fabricate. Ele au fost scoase la vânzare pe e-Bay, din greşeală, potrivit sursei citate, şi apăruseră zvonuri că ar putea fi vândute Moscovei.
Autorităţile din Budapesta au testat un astfel de troleibuz în 2007, şi au ajuns la aceeaşi concluzie ca şi elveţienii. Adică au spus: ?Nu, mulţumesc!? Interesant este că şi în Ploieşti, la testele efectuate de RATP, aceste trolee au avut probleme tehnice, la computerul de bord.
Apoi nu s-a întâmplat nimic, până în aprilie anul trecut, când vehiculele au fost preluate de o companie din Oradea, specializată în astfel de vânzări. De aici, ele au ajuns în Ploieşti, fiind cumpărate de primărie cu aproximativ 150.000 de euro pentru o unitate. ?Toate defectele acestor vehicule au fost eliminate iar troleibuzele sunt autorizate să circule?, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei producătoare, Neoplan.
Antena3.ro