În afara designului care este special conceput pentru ?a lua ochii? coreenilor, hibridul oferă emisii şi un consum foarte scăzut, potrivit autoexpress.co.uk. Maşina utilizează un motor pe benzină de 1,6 litri cu injecţie directă, care lucrează în tandem cu unul electric de 100kW. Acumulatorii litiu ion polymer sunt furnizaţi de LG, şi sunt amplasaţi în spatele locurilor posterioare.
Calităţile eco ale maşinii nu se opresc aici, BLUE - WILL având faruri produse din sticle de plastic reciclate, iar unele componente din interior plus capota motorului sunt realizate din plastic biodegradabil.
Pe plafon sunt montate panouri solare care contribuie la eficienţa maşinii, generând un plus de energie ce este stocată în acumulatori.
Nu există deocamdată planuri pentru producţia în serie a hibridului, însă tehnologia, care se găseşte şi la Chevrolet Volt şi Opel Ampera, va fi implementată în viitoarele modele Hyundai, ce vor apărea în următorii ani.
Antena3.ro