Antena 3 CNN Economic Auto Frankfurt 2011: Noi concepte şi modele gata de producţia în serie de la Volvo, Land Rover, Audi, Lamborghini, Ford şi Volkswagen

Frankfurt 2011: Noi concepte şi modele gata de producţia în serie de la Volvo, Land Rover, Audi, Lamborghini, Ford şi Volkswagen

3 minute de citit Publicat la 21:06 14 Sep 2011 Modificat la 21:06 14 Sep 2011
Frankfurt 2011: Noi concepte şi modele gata de producţia în serie de la Volvo, Land Rover, Audi, Lamborghini, Ford şi Volkswagen
Foto: Worldcarfans.com
Salonul Auto de la Frankfurt a început iar premierele nu contenesc sa apară în fiecare zi. Producătorii de automobile încearcă să „rupă gura târgului” cu concepte, care mai de care mai speciale, sau „doar” cu noi maşini gata de producţia în serie. Despre unele se ştia deja, din informaţii „scurse” în presă, altele au luat prin surprindere jurnaliştii şi publicul. În rândurile de mai jos, Antena3.ro vă prezintă câteva dintre aceste automobile, anunţate la  evenimentul din Germania de jucători importanţi din industria auto, precum Volvo, Audi, Lamborghini, Ford sau Volkswagen.

Volkswagen a luat prin surprindere audienţa de la Frankfurt prin conceptul Buggy Up!. Roadster-ul retro are un design fără uşi şi două locuri. Faţă de modelul standard, acesta este ceva mai lung şi mai lat, dar mult mai jos - cu 20 mm. Capota şi farurile sunt noi, există un compartiment special de bagaje în spate şi Buggy este dotat cu jante din aliaj de 18 inch. Interiorul este rezistent la apă şi dispune de un dock cu difuzoare pentru iPod/iPhone.



Volvo a adus la Frankfurt conceptul You, prezentat ca un viitor sedan de lux. Are un design asemănător cu cel al lui Audi A7, iar printre elementele de design se numără farurile „bloc de gheaţă” LED, uşi tip „suicide” în genul celor de la Rolls Royce Phantom, şi jante din aluminiu, de 21 inch. La interior, se distinge panoul de bord digital şi un sistem de infotainment uriaş, care detectează mişcarea ochilor şoferului (cu o cameră cu infraroşu), iar display-ul se luminează doar atunci când acesta se uită la el.



Land Rover
a venit la Frankfurt cu două modele, între care unul despre care nu se ştia nimic. Este vorba despre DC100 şi DC100 Sport Concept. Ambele dispun de tehnologii off-road ambiţioase şi indică felul în care va arăta viitoarea generaţie Defender, pe care Land Rover intenţionează să o producă în serie din 2015.



DC 100 şi DC 100 Sport au cam aceleaşi componente tehnice, printre care se numără propulsoarele pe benzină şi motorină de 2.0 litri, ambele cu capabilităţi hibrid sau plug-in şi cuplate la o cutie de viteze cu opt trepte.

Audi a dezvelit la Frankfurt facelift-ul RS5 Coupe. Acesta este ceva mai lung şi mai lat decât A5-ul Coupe deja cunoscut şi este cu 6 mm mai jos. Sub capotă se regăseşte acelaşi propulsor aspirat natural V8. FSI-ul de 4,2 litri dezvoltă 331 kW / 444 cp la 8.250 rpm, iar cuplul maxim – 430 Nm, disponibil între 4.000 şi 6.000 rpm. Transmisia este una cu şapte trepte, S-tronic. RS5 Coupe ajunge de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde şi are o viteză maximă limitată la 250 km/h.



Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo Stradale
este cel mai extrem Lambo produs vreodată, cel puţin asta susţine compania. Are la bază modelul Blancpain Super Trofeo şi foloseşte acelaşi motor V10, ce dzvoltă 419 kW / 562 cp / 540 Nm. Propulsorul este cuplat la o transmisie e-gear robotizată, cu şase rapoarte şi padele în spatele volanului. Acest Lamborghini cântăreşte doar 1.340 kg, ceea ce-i permite să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde, viteza maximă fiind limitată la 320 km/h.



Ford a prezentat oficial la Frankfurt modelul de serie Focus ST. Dispune de un body kit aerodinamic, suspensie sport mai joasă şi jante din aliaj de 18 inch cu cauciucuri Goodyear Eagle F1. Va fi disponibil în versiunile hatchback cu cinci uşi şi wagon.



Puterea lui Focus ST vine de la propulsorul EcoBoost de 2.0 litri, care produce 184 kW / 247 cp / 360 Nm. Este conectat la o transmisie manuală cu şase viteze.

Şi Seat a venit cu ceva special la Frankfurt – conceptul IBL, o maşină ce indică felul în care vor arăta viitoarele sale modele sedan. Seat numeşte acest concept un mix pefect între o limuzină şi un coupe sport. Printre amănuntele interesante ale interiorului se remarcă suprafaţa din sticlă dintr-o singură bucată a panoului de bord care acoperă şi instrumentele de bord.



Sursa informaţiilor: Worldcarfans.com


×
x close