Ce se vede de la o poştă este asemănarea lui Figo cu Fiesta, cu mici modificări în privinţa elementelor kinetice prezente la vehiculele contemporane marca Ford. De la grila frontală, până la liniile sculptate, stilul adoptat este modern şi reflectă actuala tendinţă în privinţa designului a modelelor Mondeo şi Fiesta. Figo are la bază generaţia Fiesta din 2008.
Nu au fost făcute publice informaţii cu privire la motorizările ce vor fi disponibile, însă se poate presupune că propulsoarele de la Fiesta se vor regăsi şi la Figo.
?Noul şi incitantul Ford Figo arată cât de serioşi suntem în privinţa Indiei?, a declarat directorul Alan Mulally, citat de worldcarfans.com, la prezentarea maşinii. ?Reflectă determinarea noastră pentru a oferi produse excelente tuturor segmentelor pieţei auto. Suntem încrezători că Ford Figo va fi un produs agreat şi preţuit de indieni?, a mai spus Mulally. În India, segmentul B, adică cel din care face parte Ford Figo, reprezintă 70 la sută din întreaga piaţă auto.
Fabrica Ford din Chennai, India, este pregătită pentru construcţia automobilelor atât cu motoare pe benzină cât şi pe motorină, pentru piaţa internă dar şi pentru export, în regiunile Africa, Asia şi Pacific.
Antena3.ro