Astfel, autoturismul are sub capotă o herghelie de 300 de cai. Ford Focus RS atinge 100 de kilometri la oră în mai puţin de 6 secunde. Tracţiunea a fost păstrată pe roţile faţă probabil din motive economice, însă Ford susţine că altfel ar fi îngreunat maşina.
Vezi aici mai multe fotografii cu noul Ford Focus RS
La prima vedere autoturismul s-a schimbat doar din punct de vedere estetic, dar, de fapt modificările au fost făcute pentru a îmbunătăţi performanţele sale. Pe capota Fordului RS pot fi observate două fante de răcire a motorului turbo Duratec de 2,5 litri, cu 5 cilindri.
De asemenea, aripile din jurul roţilor sunt proeminente, iar în interior au fost "instalate" scaune Recaro pentru ca şoferul să beneficieze de cea mai bună experienţă în spatele volanului.
Pentru "a sta" cât mai bine pe şosea, Ford RS a fost echipat cu un diferenţial numit Quaife Automatic Torque Biasing limited-slip. Stabilitatea maşinii va fi menţinută şi cu ajutorul suspensiilor de pe faţă denumite de către Ford ?RevoKnuckle?.
După ce va fi prezentat oficial, prima oară în Marea Britanie, Ford va lucra în continuare la Focusul RS până în 2009 momentul în care va putea fi achiziţionat de oricine îşi doreşte această supermaşină de serie.
Antena3.ro