Antena 3 CNN Economic Auto Fii super-erou şi poartă echipamentul! O campanie moto extra safe de la Top Gear

Fii super-erou şi poartă echipamentul! O campanie moto extra safe de la Top Gear

2 minute de citit Publicat la 14:28 07 Mai 2009 Modificat la 14:28 07 Mai 2009
Fii super-erou şi poartă echipamentul! O campanie moto extra safe de la Top Gear
Batman ar fi murit de 27 de ori dacă n-ar fi avut echipament de protecţie, Iron Man fără tinichele ar fi fost ca Tom fără Jerry, iar Spider Man fără costum ar fi fost doar Peter Parker. Fii super-erou şi poartă echipamentul!
Dacă tot intri în trafic, protejează-te! Acesta este mesajul pe care revista Top Gear vrea să-l transmită prin campania: ?Fii super-erou şi poartă echipamentul!? Premisa de la care s-a plecat în derularea acestei campanii a fost aceea că motocicliştii sunt mult mai predispuşi accidentelor rutiere spre deosebire de conducătorii auto, mai ales în haosul existent pe şoselele din România. Pe de altă parte, majoritatea motocicliştilor se expun mergând cu viteză foarte mare, riscând să fie implicaţi în accidente rutiere de o gravitate extremă.
Ţinând cont şi de faptul că, mulţi dintre ei se aventurează pe motociclete fără să poarte echipament de protecţie, cei care sunt implicaţi în accidente au şanse minime de supravieţuire în cazul unui accident rutier.
Campania se adresează motocicliştiilor şi viitorilor motociclişti, se va derula timp de o lună şi îşi propune să-i determine să poarte echipament de protecţie în trafic. ?Motociclismul fără echipament de protecţie este, într-un fel, echivalentul sexului fără prezervativ. Să jonglezi eroic, în timp ce faci slalom printre maşini, cu sentimentul de libertate, iluzia de invincibilitate, vântul din ochi şi şlapii din picioare, cere o doză impresionantă de talent, dar şi o inconştienţă rară. Campania noastră îşi propune să bage minţile în cap tuturor celor care scapă puţin curent şi cred că lor nu li se poate întâmpla. Din experienţa noastră, există motociclişti care au căzut şi motociclişti care vor cădea?, a declarat Costin Giurgea, redactor şef al revistei Top Gear.
Timp de o lună, cititorii revistei au răspuns la întrebarea care este legătura dintre un kit de supravieţuire şi un super erou, toate răspunsurile lor urmând a fi publicate pe www.topgear.ro.
În cadrul campaniei cititorii sunt invitaţi să scrie despre cel mai intens moment pe motocicletă în maximum 300 de cuvinte şi pot câştiga unul dintre cele 3 kituri de supravieţuire. Cititorii pot trimite şi inscrie mesajele pe www.topgear.ro/moto.



Top Gear are o istorie în a face lucruri la care alţii doar au visat. Este singura revistă auto care îmbină entertainment-ul, exclusivitatea, umorul şi lifestyle-ul cu lumea auto. Top Gear a ajuns cea mai cunoscută revistă auto din lume cu ajutorul show-ului TV din Marea Britanie care face audienţă aproape 1 miliard de telespectatori, fiind a doua cea mai vizionată emisiune din lume după Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 90 de ţări şi rămâne fidelă conceptului de a face maşinile distractive. În cele 43 ţări în care revista Top Gear are ediţii locale concurenţa este practic spulberată, revista ocupând locul 1 pe segmentul auto. Brandul Top Gear însă îşi doreşte să ocupe acelaşi loc şi în zona revistelor pentru bărbaţi.

TopGear.ro


×
Etichete: top gear Campanie
x close