"Huidu putea preveni producerea accidentului dacă şi-ar fi păstrat banda de circulaţie. Starea de pericol s-a declanşat în momentul în care Şerban Huidu a pătruns pe contrasens. Nu s-a putut stabili dacă putea sau nu să evite producerea accidentului", potrivit rezultatelor expertizei tehnică transmise vineri.
Conform sursei citate, expertiza stabileşte că accidentul a avut loc pe sensul opus celui de pe care venea maşina condusă de Şerban Huidu, el fiind cel care a intrat pe contrasens, în timp ce şoferul celeilalte maşini implicate în accident, un Logan, nu a avut nici o vină, circula corect şi n-a taiat curba. Maşina vedetei TV i-a apărut brusc în faţă. Conform expertizei, Loganul rula cu 40 de kilometri la oră.
Copii ale raportului de expertiză tehnică au ajuns vineri la avocaţii ambelor părţi. Apărătorul lui Şerban Huidu este plecat din ţară şi nu a putut fi contactat. Atât familiile celor trei victime, cât şi Şerban Huidu, au termen până în 6 aprilie să formuleze obiecţii.
Procurorii Parchetului Judecătoriei Braşov au dispus, în 18 octombrie 2011, începerea urmăririi penale faţă de Şerban Sebastian Huidu pentru ucidere din culpă.
Potrivit procurorilor, în 16 octombrie 2011, Şerban Huidu a provocat un accident pe DN 1, în dreptul kilometrului 149, din direcţia Predeal spre Braşov, după ce, din cauza neadaptării vitezei maşinii la condiţiile de drum, respectiv carosabil ud, a intrat pe contrasens, unde s-a ciocnit cu o Dacia Logan ce venea din sens opus. În urma impactului, trei persoane aflate în Dacia Logan au murit.