Absenţa unor nume mari de la salon, precum Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Ferrari, Land Rover, Rolls-Royce şi Porsche aminteşte vremurile pe care le parcurg producătorii. Aceştia s-au retras pentru a economisi câţiva bani şi să resimtă mai puţin efectele crizei.
Anul trecut a adus un declin enorm în vânzări. Cele trei companii din Detroit- General Motors, Ford şi Chrysler LLC - au avut cel mai mult de suferit, iar acum aşteaptă salvarea statului american pentru a nu intra în faliment. În ziua de deschidere a salonului auto, ce va fi deschis până pe 25 ianuarie, peste 6000 de jurnalişti au fost invitaţi să vadă maşinile, printre care şi unele premiere mondiale.
Între timp, au dispărut marile manevre de relaţii publice, ceea ce nu a împiedicat Mercedes să prezinte noua E Klasse, cel mai profitabil model al companiei. De asemenea, Audi a venit cu un concept ce va înlocui actualul A6 din 2010. Toyota a prezenta noul model hibrid, mai puternic şi economic, al variante Prius. Totuşi, sectorul căruia i se adresează stagnează acum după ce preţul combustibilului a scăzut dramatic.
Antena3.ro