Cu ajutorul unui laptop, clienţii pot transforma o ieşire la terasă într-o vizită la dealerul auto. În timp ce îşi termină cafeaua, cumpărătorului îi mai rămâne să aleagă magazinul de unde va ridica maşina. Cu restul de bani, se prezintă la dealer, semnează câteva acte şi apoi poate urca la volan.
Oferta Dacia pe Internet este însă limitată. Sunt disponibile doar două modele Sandero, pe benzină şi pe motorină, care costă cel mult 5.800 de euro bucata.
Italia nu a fost aleasă la întâmplare pentru vânzarea online. Acolo s-au cumpărat 22.000 de autovehicule româneşti în 2010. La noi în ţară sistemul nu va ajunge prea curând.
În România, vânzările de maşini, altele decât pe segmentul de lux, sunt în declin. Au scăzut cu 14,7% în primele şapte luni ale anului, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2010. În acelaşi interval, am şi exportat mai puţin cu 7,7%.