Celebrul autoturism a ajuns la peste 700.000 de mii de unități vândute în Franța, devenind a cincea marcă. Evenimentul a fost sărbătorit cu șampanie, muzică de calitate, prăjiturele, totul într-un picnic însorit.
Trei orașe din Franța, mii de clienți, spectacole superbe. Toate sub același nume de succes: DACIA, cu care peste 700.000 de francezi pleacă în vacanțe. Posesorii de automobile ale constructorului din Hexagon, care s-au înscris online la petrecerea anuală oferită de celebra companie pentru aniversarea a 10 ani pe piața de desfacere den aici , au petrecut câteva ore senzaționale.
Numai în Paris, numărul celor care au fost prezenți la de-acum tradiționalul ”Marele Picnic” a depășit 6000, ceea ce confirmă că Dacia a devenit într-un timp scurt un brand important pe piața auto atât în Europa cât și în lume. S-a cântat, s-a dansat, s-au servit prăjiturele, s-a servit șampanie...
Și pentru că Dacia își tratează clienții cu respectul cuvenit, aceștia au avut posibilitatea de a schimba păreri despre autoturismele pe care le posedă în cadrul unei petreceri organizate în capitala Franței.
„Am venit cu mare plăcere la petrecere, mai ales că sunt o persoană care apreciază foarte mult această marcă. Sunt deja la a treia mașină Dacia. Am avut un Sandero, după care mi-am achiziționat un Stepway, în urmă cu doi ani, iar soțul meu are un Lodgy. Avem o familie numeroasă și aveam nevoie de o mașină spațioasă. Suntem foarte mulțumiți. Avem mașini fiabile, care sunt pe gustul familiei noastre”, a declarat una dintre clientele fidele ale constructorului francez
Înscrierile pentru evenimentul consumat în Orașul Luminilor s-a făcut pe baza seriei șasiului automobilului.
”Este pentru al șaptele an consecutiv când organizăm un eveniment aniversar pentru Dacia”, a declarat Alain Lehmann, Directorul mărcii DACIA în Franța.
Dacia ”aleargă” pe patru continenteDacia, care exportă produsele sale în patru continente de pe Mapamond (Europa, Asia, America și Africa) se bucură de un succes enorm în Franța, producătorul auto mândrindu-se cu cifre de vânzări absolut impresionante, iar cei care au ales să-și cumpere unul dintre modelele constructorului au la dispoziție cele mai prospete informații într-o revistă specială tipărită și difuzată în Hexagon. Cu peste 3.000.000 de unități vândute în Occident în ultimul deceniu, Dacia este una dintre prezențele de marcă în lumea autoturismelor.
”Logan a fost lansat în 2005 în Franța, fiind primul model al mărcii. De atunci, am vândut 700.000 de unități devenind a cincea cea mai vândută marcă din Franța”, spune Sabrina Tenerelli, Brand Manager Dacia.
După Paris, petrecerile oferite pentru a celebra cei 10 ani de Dacii vor continua în alte două orașe importante, respectiv Lyon și Nantes.