În acelaşi timp, la numărul total de autoturisme vândute conduce Toyota, cu 1.815 autoturisme achiziţionate de bulgari din ianuarie până în iulie, potrivit datelor statistice. Modelele preferate de bulgari de la producătorul japonez sunt Auris şi Corolla. După Toyota, pe locurile următoare se situează Volkswagen, Opel şi Peugeot.
Piaţa auto din Bulgaria a fost şi ea grav afectată de criza financiară. Astfel, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, bulgarii au cumpărat cu 49% mai puţine maşini. Doar în iulie piaţa auto din Bulgaria s-a contractat cu 52,4%.
Bulgaria nu este singura ţară europeană unde Loganul se bucură de succes. Germania este cealaltă ?victimă?, după ce guvernul de la Berlin a introdus un "bonus ecologic" de 2.500 euro pentru posesorii de maşini mai vechi de nouă ani care decid să renunţe la acestea şi să achiziţioneze un model nou.
Germanii au preferat să achiziţioneze Loganul de 7.500 euro, în detrimentul unor mărci cu tradiţie din ţara lor. După introducerea acestei măsuri, vânzările Dacia Logan în Germania au explodat, crescând de şase ori numai în luna februarie.
Antena3.ro