Dacia şutează şi înscrie în poarta italienilor de la Udinese. Dar nu cu un balon, ci cu o servietă de bani. Renault Italia, prin brandul Dacia, e sponsorul echipei Udinese, în încercarea de a face publicitate pe piaţa italiană. Tricourile inscripţionate cu numele Dacia şi-au făcut debutul aseară, în etapa din seria A dintre Udinese şi Milan. Meciul n-a fost ales întâmplător. Audienţa a fost uriaşă pentru că în tribună s-a aflat şi noua achiziţie a Milanului, David Becham dar şi soţia lui, Victoria Beckham.
"Contractul l-am încheiat săptămâna trecută pentru tot sezonul, până în iunie 2009, pentru toate competiţiile în care vom juca", a declarat Andreea Baraco, director de comunicare Renault Italia.
Asta înseamnă că până la finalul contractului, numele firmei Dacia va fi văzut de sute de milioane de oameni din întreaga lume. 30.000 de spectatori sunt prezenţi pe stadion la fiecare joc al celor de la Udinese, iar 165 de milioane de fani ai fotbalului stau în faţa televizorului în fiecare etapă din serie A. Asta le asigură celor de la Dacia nu numai popularitate în rândul iubitorilor de meciuri, ci şi vânzări mai mari.
"Motivul pentru care am făcut sponsorizarea nu e neapărat legată de vânzări. E legat de creşterea vizibilităţii. Obiectivul este să corelăm operaţiunea de sponsorizare cu creşterea notorietăţii", a precizat Andreea Baraco.
Mai exact, italienii vor să vândă cât mai multe maşini Dacia. Nu românilor din Italia ci chiar Italienilor pe care vor să-i convingă că este cea mai bună maşină low cost. Până în luna noiembrie, divizia locală a Renault, a vândut în Italia, aproape 7.800 de automobile Logan.
Jucătorii de la Udinese vor purta tricourile cu numele Dacia în timpul meciurilor din Serie A, Cupa UEFA, şi Cupa Italiei.
Observator