Dacia Duster s-a trezit într-o companie selectă la Geneva. De la Ferarri, Mercedes până la Volkswagen, Ford şi mulţi alţii. Ca să nu mai vorbim de monstrul de la Veyron de 1.350 de cai putere şi 400 de kilometri pe oră, viteză maximă. Chiar şi aşa, conceptul crossover desenat la Bucureşti şi în Franţa, a reuşit să le ia ochii ziariştilor.
?Interesul jurnaliştilor în noul concept Dacia a fost foarte ridicat. Într-o astfel de companie selectă este foarte greu să atragi atenţia. Însă conceptul de la Dacia, Duster, a atras cu siguranţă interesul presei internaţionale?, a declarat Florin Popa, de la Top Gear.
Abia joi, când salonul se va deschide şi pentru public, vom afla reacţia vizitatorilor. Până acum cel puţin, pare un succes cu toate că, de obicei, conceptele nu prea stârnesc interesul. În rest, salonul de la Geneva nu este un salon de doliu pentru industria auto, aşa cum ne-am fi aşteptat. Toţi marii producătorii şi-au aliniat maşinile în standuri.
?Salonul de la Geneva este opusul celui de la Detroit în care standurile n-au fost ocupate şi în care multe mărci importatnte au renunţat în ultima clipă?, spune Florin Popa.
Cererea de spaţii a fost chiar mai mare decât capacitatea pe care au putut-o asigura organizatorii.
?La Geneva în 2009 au fost prezentate 59 de premiere mondiale, 16 premiere europene şi 20 de premiere ale maşinilor alternative?, a precizat Florin Popa.
Salonul va fi deschis pentru public de pe 5 până pe 15 martie. Sunt aşteptaţi 700.000 de vizitatori, iar un bilet întreg pentru adulţi costă 10 euro.
Observator