MCV-ul restilizat beneficiază de trei propulsoare pe benzină de 1,4 (75 CP), de 1,6 litri (cu 90 sau 105 cai putere), precum şi de două motoare diesel, de 1,5 litri care dezvoltă 70 CP sau 85 CP. Modelul are 4,47 metri lungime, cu doi centrimetri în plus faţă de precedenta versiune, şi dispune de un nou bord identic cu cel de la Sandero. Automobilul are şapte scaune şi vine echipat cu încă un rând de două scaune pliabile.
"Nu am decis încă săptămâna în care vom lansa maşina, însă vă pot spune sigur că ea va fi disponibilă în România înainte de sfârşitul acestui an", a declarat, joi, pentru agenţia Mediafax, directorul general al Dacia, Francois Fourmont.
Logan Renault eco2 este un concept realizat la uzina Dacia de la Piteşti care a fost prezentat pentru prima dată în noiembrie 2007. Modelul este echipat cu un motor de 1,5 litri şi 85 de cai putere şi respectă toate criteriile legate de producţie, utilizare şi reciclare, necesare pentru a face parte din categoria Renault eco2. Logan Renault eco2 va avea un nivel al emisiilor de 97 grame la suta de kilometri.
Sandero Diesel, care este deja disponibil pe piaţa franceză cu propulsorul dCi de 1,5 litri şi care dezvoltă 70, respectiv 85 cai putere, a fost şi el expus la Paris. Modelul urmează a fi introdus treptat în toate regiunile şi statele unde se comercializează vehiculul, adică în Europa, Turcia şi Magreb (Maroc, Algeria, Tunisia). Maşina are o garanţie de trei ani sau 100.000 de kilometri pe majoritatea pieţelor europene.
La începutul lunii iunie, Dacia a lansat în România modelul în două volume Sandero la preţuri cuprinse între 6.890 euro şi 9.850 euro, cu TVA. Acesta este al cincilea autoturism dezvoltat de Renault şi Dacia pe platforma Logan (B0). Sandero a fost lansat în Europa, Turcia şi Magreb în aceeaşi lună.
Fotografii: Worldcarfans.com, Mediafax
Antena3.ro