Verdictul: ambele maşini sunt la fel de spaţioase şi încăpătoare. Domeniul în care Dokker pierde teren este cel al finisajelor interioare, acolo unde "marginile tăioase sunt un pericol real pentru copii".
Spre deosebire de maşina româno-franceză, Caddy excelează la interior: de la scaune, la dotări, totul este făcut "cu cap", pus la îndemâna şoferului şi a pasagerilor.
Însă Dokker este lăudat la "ţinută" - e mai sport, mai rigid, mai util, spre deosebire de Caddy, care a dorit să fie "prietenos" cu pasagerii, având linii blânde şi designul specific maşinilor făcute de WV.
Scaunele sunt la fel de comfortabile şi la Dacie, şi la Caddy, aşa că maşinile made in România câştigă teren şi la acest capitol.
Singura problemă pentru Dokker rămâne scaunul şoferului, care este asemănat cu "locul unui vizitiu", fiind mult prea înalt.
Concluziile sunt favorabile pentru Dacia, care a "făcut un pas uriaş înainte în designul maşinilor construite".