Relaţia dintre maşini şi modă este legendară. A început acum mai bine de patru decenii cu nume precum Cartier, Givenchz, Bill Blass şi Pucci. A continuat cu Pierre Cardin, Gucci şi Versace. Astăzi, aproape niciun marenume din fashion nu lipseşte din lunga listă a colaborării dintre cele două industrii.
Sunt multiple motivele pentru care mărci consacrate de maşini apelează la nume celebre din industria modei. Unul este implicarea socială. O prezenţă constantă în acest sens este cea a MINI (BMW Group) la evenimentul anual „Life Ball” din Viena. De la lansarea pe piaţă a noului MINI, în urmă cu 11 ani, numeroase celebrităţi şi-au pus amprenta stilistică asupra modelului: Mario Testino şi echipa de design DSQUARED2, Calvin Klein, Diane von Furstenberg sau Kenneth Cole, Angela Missoni, în 2003, Gianfranco Ferré, în 2004, Versace, în 2005 sau Diesel, în 2006.
Citeste articolul intergal pe Income Magazine