Compania
Hyundai Motor, cel mai mare producător de maşini din Coreea de Sud,
a anunţat duminică faptul că a trebuit să reducă ţinta de
vânzări locale pentru acest an cu 6 procente, din cauza
preţurilor record atinse de barilul de petrol, care afectează
bugetele consumatorilor în a patra cea mai mare economie
asiatică.
În
schimb, corporaţia afiliată Kia Motors, al doilea producător de
maşini al ţării, a anunţat o creştere a pragului de vânzări
domestice cu 11 procente, fiind ajutată de popularitatea eficienţei
consumului de combustibil a maşinilor Morning şi a noilor modele
lansate.
Astfel,
Hyundai, care controlează aproape jumătate din piaţa auto a Coreei
de Sud, a anunţat într-un comunicat de presă că vrea să
vândă 630.000 de vehicule, comparativ cu 670.000 prevăzute
iniţial. Anul trecut, creatorul sedan-ului Sonata şi a SUV-ului
Santa Fe a vândut 625,275 de vehicule în Coreea de Sud,
scrie Reuters.
De
partea cealaltă, Kia şi-a crescut ţinta vânzărilor la
364.000 de unităţi în 2008, de la precedenta ţintă de
327.000 de unităţi. Kia a vândut 271.809 vehicule în
propria ţară anul trecut.
Antena3.ro