Ambele automobile vin cu îmbunătîţiri de ordin stilistic şi tehnologic. În termeni de stil, noutăţile în privinţa lui C4 Picasso sunt: prezenţa noului logo al mărcii, precum şi o semnătură luminoasă cu leduri, situată pe bara faţă, sub proiectoare, stopuri cu contur negru, faruri faţă cu semnalizatoare cu lumină albă, detalii cromate, o nouă tapiţerie pentru scaune şi interiorul portierelor plus opţiunea Black Top care introduce versiunea bicolor în oferta C4 Picasso: o gamă de şase culori pentru caroserie şi negru strălucitor pentru plafon şi montanţi.
Cele două monovolume ale Marcii, C4 Picasso şi Grand C4 Picasso adoptă tehnologia micro-hibridă e-Hdi. Disponibilă în România din luna martie a acestui an pe C4 Picasso şi Grand C4 Picasso, tehnologia micro-hibrida e-HDi combină sistemul Stop&Start, aflat la a 2-a generaţie, cu o cutie manuală pilotată şi motorizarea HDi 110, dotată cu filtru de particule. Aceasta tehnologie oferă confort la condus, precum şi consum scăzut de combustibil (4,8 l/100 km) şi emisii de CO2 reduse semnificativ (125g/km).
În privinţa lui C5, modificările subtile de design au fost aplicate farurilor, care au acum lumini de zi LED, combinate cu tehnologia „light guide.” Farurile îşi menţin toate funcţiile deja existente, inclusiv tehnologia xenon bi-direcţională şi proiectoarele ce luminează în viraje.
Au fost aplicate două schimbari majore şi trenului de rulare, care oferă acum tehnologia micro-hibrid eHDi, ce combină a doua generaţie a sistemului Stop & Start şi cutia de viteze electronică, alături de motorul diesel HDi 110 cu filtru de particule. Această tehnologie combină confortul cu consumul redus de carburant (4.6 l/100 km) şi reduce emisiile de CO2 (120 g/km).
Pentru mai multe amănunte despre cele două automobile Citroen, accesaţi comunicatul de presă (.pdf).