Conform NewStraitsTimes, Tata ar urma să scoată în jur de 50.000 de unităţi Nano pentru piaţa locală şi regională, în mare parte pentru Malaysia, Filipine şi Thailanda. "Având în vedere portofoliul larg şi obiectivul de expansiune a afacerii la nivel internaţional, Tata Motors continuă să caute atât pieţe relevante cât şi oportunităţi relevante de afaceri", a spus un purtător de cuvânt al companiei.
Maşina de patru locuri Nano a devenit faimoasă după ce Tata a anunţat în 2009 că preţul ei va fi de doar 1.600 euro (100.000 rupii indiene).
Producătorul indian este în discuţii cu PT Astra International, principalul jucător de pe piaţa de producţie auto din Indonezia, şi plănuieşte începerea producţiei pentru 2013.
Malaysia şi Thailanda şi-au exprimat de asemenea interesul pentru ca Tata să dezvolte o fabrică în ţara lor. Tata a ales să nu meargă în Thailanda din cauza instabilităţii politice din această ţară şi a structurii nefavorabile de taxe.