Antena 3 CNN Economic Auto Căluţul cabrat a descălecat în România (GALERIE FOTO)

Căluţul cabrat a descălecat în România (GALERIE FOTO)

2 minute de citit Publicat la 18:21 06 Mai 2008 Modificat la 18:21 06 Mai 2008
Căluţul cabrat a descălecat în România <font color=red>(GALERIE FOTO)</font>
Fanii Ferrari sau cei care doresc să cumpere un astfel de bolid au acum această posibilitate pentru că, marţi, s-a deschis un swow-room al celebrei mărci italiene. Sediul Forza Rossa, reprezentantul mărcii în România, este amplasat în zona DN 1, în Otopeni, lângă aeroportul internaţional Henri Coandă. În acelaşi loc sunt găzduite, de asemenea, un magazin Ferrari, birouri şi sediul clubului posesorilor de automobile Ferrari.

FOTOGRAFII CU MONOPOSTUL DE FORMULA 1

Inaugurarea oficială a avut loc marţi dimineaţa şi, din nefericire, la ora 16.00, nu mai era ţipenie de om în show-room. Singura persoană prezentă, un paznic, a ţinut să precizeze că şefii lui au plecat încă de la ora două, pentru că "nu au mai dormit de 48 de ore".

Asta nu e tot. Din toate maşinile expuse la deschiderea oficială, doar trei dintre ele mai puteau fi admirate, una aflându-se în service, în spatele uşilor închise. Asta pentru că cei care au deschis swow-room-ul de dimineaţă au plecat... cu tot cu maşini.

Totuşi, cele trei maşini nu pot fi ignorate. Astfel, poate fi admirat un monopost de Formula 1, prezentul echipei Ferrari. Este vorba de modelul F2007, cu care Raikkonen a câştigat campionatul mondial din anul 2007. Bolidul are peste 500 de cai putere, mulţumită cărora atinge cu uşurinţă viteza de 300 de kilometri la oră. Monopostul este construit, în totalitate, din fibră de carbon.

FOTOGRAFII CU PRIMA MAŞINĂ CONSTRUITĂ DE ENZO FERRARI



Lângă bolidul de Formula 1 se află o mostră a trecutului, prima maşină construită de Enzo Ferrari, în anul 1947 (are 61 de ani). Toate finisajele, începând de la faruri, jante, interiorul, bordul, volanul sau scaunele tapiţate cu piele, sunt făcute manual. Oficialii de la Ferrari au declarat că automobilul are o valoare inestimabilă.

Cel de-al treilea autoturism care poate fi admirat se află în spatele uşilor de sticlă ale service-ului, din interiorul salonului de prezentare, este un Ferrari F430. Modelul şi-a făcut debutul la salonul auto de la Paris, din 2004, şi este urmaşul lui F360, fiind bazat într-o mare măsură pe platforma fratelui său.

FOTOGRAFII CU FERRARI F430 ŞI SHOW-ROOM



Motorul V8 de 4,3 litri, are 483 de cai putere şi atinge mai mult de 317 kilometri la oră. Anul acesta, Ferrari şi-a propus să vândă doar 15 maşini. Preşedintele grupului, Luca di Montezemolo a declarat că pentru următorii ani ţinta de vânzări va urca undeva la 50-60 de unităţi anual.

"Am primit, în ultimi ani, mai multe cereri prin Internet de la clienţii Români sau de la fanii Formula 1, deci cred că acum este momentul potrivit", a declarat Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, la inaugurarea primei reprezentanţe Ferrari din România, prin partenerul oficial Forza Rossa. Pentru showroomul Ferrari care dispune de 2,800 de metri pătraţi, s-au investit 5 milioane de euro, aproape dublu faţă de un magazin obişnuit de maşini.



Cea mai ieftină maşină porneşte de la 110.000 de euro iar cea mai scumpă costă 1,5 milioane de euro. "Ştiţi, Ferrari nu este o maşină, este un vis, deci trebuie să aştepţi pentru ele. Păstrăm exclusivismul produsului", a mai spus Luca di Montezemolo.

Înainte de deschiderea show-room-ului au fost deja vândute zece maşini. În acelaşi timp, în România sunt înmatriculate 60 de maşini ale scuderiei pe care le putem vedea "în carne şi oase", pe străzile noastre.

Trebuie precizat şi faptul că, un drum de la Bucureşti până la Marea Neagră costă, la volanul unui Ferrari, de şase ori mai mult decât cu o maşină obişnuită.

Florin Tulbure, Antena3.ro

×
TOP articole
TOP articole
x close