Conform directorului general executive Wolfgang Durheimer, pentru a doua oară în istoria constructorului auto din Molsheim, două modele Bugatti vor împărţi aceeaşi bandă de producţie.
Până în zilele noastre, constructorul auto din Molsheim a construit numai maşini rapide şi luxoase, banda de producţie fiind ocupată cu construcţia unui singur model o dată pe parcursul istoriei companiei. De şapte ani încoace, aceasta a fost ocupată de Veyron. Înaintea lui, a fost modelul EB110. În anii '50 singura maşină produsă de Bugatti era Type 101.
Singura excepţie de la această regulă de producţie datează de la sfărşitul anilor '30, când Type 57, Type 46 şi Type 55 erau produse simultan în aceeaşi clădire.
Imediat după ce producţia modelului Veyron Grand Sport va lua sfârşit, Wolfgang Dürheimer a promis că alături de uber-limuzina de lux Galibier, banda de producţie va fi ocupată şi de urmaşul încă neanunţat al modelului Veyron.