Antena 3 CNN Economic Auto BMW Seria 1 M Coupe, prezentat oficial, după o campanie de teasing fără precedent

BMW Seria 1 M Coupe, prezentat oficial, după o campanie de teasing fără precedent

2 minute de citit Publicat la 16:48 10 Dec 2010 Modificat la 16:48 10 Dec 2010
BMW Seria 1 M Coupe, prezentat oficial, după o campanie de teasing fără precedent
Foto: Worldcarfans.com
După o campanie de teasing fără precedent, BMW a prezentat oficial Seria 1 M Coupe. Conceput ca un urmaş spiritual al originalului M3, Seria 1 M Coupe “întruchipează inconfundabilul sentimen oferit de un automobil M într-o formă ultra concentrată”, relatează Worldcarfans.com, care citează comunicatul oficial de presă al producătorului german.

Maşina dispune de o parte frontală agresivă, faruri bi-xenon cu “sprâncene” LED, aripi proeminente şi jante uşoare, din aliaj, de 19 inch. Vor fi disponibile doar trei culori exterioare – alb Alpine, negru Sapphire Metallic şi portocaliu Valencia Metallic.



La interior, cabina dispune de scaune şi volan sport, piele Boston şi Alcantara. Apoi, instrumentarul de bord a fost redesenat iar cusăturile de la scaune sunt realizate cu aţă portocalie, pentru contrast.

Clilenţii pot opta pentru dual-zone automatic climate control, acces comfort, un sistem audio Harman Kardon, BMW ConnectedDrive – conexiune la internet şi sistem de navigaţie GPS cu ecran de 8,8 inch.



Aşa cum se presupunea, puterea este furnizată de un twin-turbo de 3.0 litri cu şase cilindri în linie, ce dezvoltă 250 kW / 335 CP şi un cuplu maxim de 500 Nm. Este cuplat exclusiv la o transmisie manuală cu şase trepte. În total maşina cântăreşte 1.450 kg, ceea ce-i permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde, 0-200 km/h în 17,3 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. În privinţa consumului, cifrele estimative sunt 9,6 litri la 100 km (consum mediu) şi emisii CO2 de 224 g/km.



Pentru a se asigura că maşina are un comportament potrivit numelui pe care-l poartă, inginerii i-au instalat o suspensie specială din aluminiu cu dublu pivot în partea din faţă. În plus, Seria 1 M Coupe are un diferenţial M care “răspunde la diferenţele în viteza rotaţiilor în cazul roţilor dreapta din spate, redirecţionând cuplul într-o fracţiune de secundă”.

Deşi este promovată ca o maşină sport pură, BMW-ul Seria 1 M dispune de o grămadă de tehnologie pentru a nu ieşi de pe şosea. Printre acestea se numără: DSC (Dynamic Stability Control), Antilock Brakes (ABS), control anti derapaj (ASC), Dynamic Brake Control (DBC) şi Cornering Brake Control (Control la frânare în curbe - CBC).



BMW Seria 1 M Coupe va debuta la Salonul Auto din America de Nord şi apoi va intra în showroom-urile europene din luna mai, cu un preţ de pornire de 50.000 de euro (inclusiv TVA).

×
Etichete: BMW
x close