![un important constructor de masini din germania reduce productia pentru ca nu mai are aluminiu un important constructor de masini din germania reduce productia pentru ca nu mai are aluminiu](https://www.antena3.ro/thumbs/landscape/2024/07/23/un-important-constructor-de-masini-din-germania-reduce-productia-pentru-ca-nu-mai-are-aluminiu-913982.jpg)
BMW a prezentat, joi, un facelift minor al Seriei 1 Coupe şi Cabriolet. Ca şi recent anunţatul Seria 1 M Coupe, modelele îmbunătăţite au primit o nouă bară frontală, roţi redesenate şi lumini cu LED-uri. La interior a fost adăugat mai mult echipament, oferit din standard şi o nouă tapiţerie.
Au fost păstrate actualele motoare, însă 135i renunţă la propulsorul twin turbo de 3.0 litri, în favoarea unuia cu o singură turbină, tot de trei litri, cu şase cilindri în linie, denumit N55.
Deşi ambele motoare produc 300 CP / 224 kW şi un cuplu maxim de 406 Nm, BMW susţine că noul propulsor va oferi un răspuns mai bun la acceleraţie şi o mai bună eficienţă în privinţa consumului de combustibil. Acest motor va fi cuplat la o transmisie manuală cu şase trepte, însă va fi disponibil şi o cutie automată, cu şapte trepte şi dublu ambreiaj (DCT). BMW Seria 1 Coupe şi Cabriolet vor intra la vânzare din martie, după ce va debuta în faţa publicului de la Detroit.