Livrările brandului BMW, cel mai mare producător de maşini de lux la nivel mondial din 2005, au crescut cu 7% în februarie, peste avansul de 3,2% realizat de Audi, divizie a Volkswagen.
În primele două luni ale acestui an, BMW a livrat cu 407 mai multe maşini decât Audi.
Vânzările Mercedes-Benz au scăzut cu 5,8% în februarie, compania livrănd cu 37.229 vehicule mai puţin decât BMW. Divizia Daimler urmează însă să lanseze noi modele în următoarele luni, care vor ajuta la creşterea vânzărilor.
Directorul general al BMW Norbert Reithofer a declarat în această săptămână la salonul auto de la Geneva că fabricile companiei lucrează la capacitate maximă pentru a satisface cererea.
Vânzările de SUV-uri X1 au urcat în primele două luni cu 40%, iar cele de BMW Serie 3 cu 26%.
Creşterea livrărilor Audi a fost susţinută de cererea pentru automobilul de dimensiuni mici A1 şi SUV-ul compact Q3.