Pentru traversarea oraşelor Sinaia şi Buşteni vor fi construite două tuneluri de aproximativ 3 kilometri fiecare. Alte tuneluri vor fi în zonele Comarnic şi Râşnov. În total, vor fi construiţi aproximativ 15 kilometri de tunel pe fiecare sens. De asemenea, vor fi contruite poduri şi viaducte pe 16 kilometri, din cei 55 cât va avea autostrada.
Constructorul autostrăzii Comarnic-Braşov au ales un traseu diferit faţă de propunerea Ministerului Transporturilor. Noul traseu este mai scurt cu 3 kilometri, iar suprafeţele care trebuie expropriate se află, în principal în proprietatea statului, se arată într-o notă a concesionarului către minister.
Autostrada care va porni din DN1, în zona Comarnic şi se va îndrepta către versantul de est al Văii Prahovei. Primul nod rutier se gaseste la 500 de metri dupa kilometrul 111, scrie România Liberă.
Lucrările la tronsonul Comarnic-Braşov urmează să înceapă în 2011. Inaugurarea autostrăzii este programată pentru 2015. Costurile de contrucţie se ridică la 1,2 miliarde de euro.
Antena3.ro