După apariţia SUV-urilor de clasă mare şi după succesul din ultimii ani înregistrat de soft-offroaderele de clasă medie, tot mai mulţi producători auto îşi îndreaptă atenţia spre fabricarea de SUV-uri cu dimensiuni reduse, mai accesibile celor care vor să achiziţioneze o maşină premium la preţuri mai mici.
Bayerische Motoren Werke (BMW) a fost primul producător premium european care a sesizat această oportunitate. Modelul X3 s-a vândut anul trecut în 394 de exemplare, în timp ce X5 a fost ales de 325 de clienţi. În ceea ce priveşte dimensiunile, X3 măsoara 4,57 metri în lungime, 1,85 metri în lăţime si 1,67 metri în înălţime. Planurile mari pentru maşinile mai mici păstreaza eterna rivalitate dintre nemţii de la Audi şi BMW. Audi a intrat o dată cu Q7 pe tărâmul off-roaderelor veritabile. Nemţii din Ingolstadt pregătesc noi modele, un Q7 mai mic, care va purta numele de Q5, fiind estimat să se lanseze pe piaţă în 2008.
Citiţi articolul complet în Cotidianul