Lungimea totală a maşinii este de 5.627 milimetri, fiind cu 130 mm mai lung faţă de alte modele, relatează www.worldcarfans.com. De asemenea, ampatamentul este mai mare (3.122 mm), ca şi înălţimea automobilului (cu 2mm).
Pasagerii care vor ocupa locurile din spate au parte de lux, printre dotări numărându-se scaunele opţionale ajustabile electric, încălzite şi ventilate, o consolă centrală, care poate fi echipată cu lucruri precum o măsuţă pliabilă, plus aer condiţionat automat în patru zone.
Printre celelate dotări de lux, standar şi opţionale, se numără sistemul MMI, navigaţie 3D prin satelit cu Google Earth, sistem audio Bang & Olufsen cu 19 difuzoare, acoperiş panoramic şi piele Valonea.
La exterior, grila radiatorului este de tip single-frame cu bare orizontale cromate, sigle W12 şi două evacuări trapezoidale. Din standard maşina vine cu jante din aliaj, de 19 inch, cu 15 spiţe şi cu cauciucuri 255/45. Clienţii mai pretenţioşi pot opta şi pentru jante de 20 sau chiar de 21 inch.
Noul motor W12 are la bază precedentul propulsor al modelului A8. El a fost însă în totalitate revizuit, acuma fiind de 6.3 litri, fiind-ui adăugată injecţia directă cu benzină. Cântăreşte 247 kg şi dezvoltă o putere de 368 kW/ 493CP, şi un cuplu de 625 Nm, la 3.250 rpm. Cutia de viteze cu 8 trepte este Tiptronic, iar automobilul accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde, viteza maximă fiind de 250 km/h. Consumul mediu se situează pe la 12 litri la 100 de kilometri. Deocamdată Audi A8 L este disponibil doar cu acest propulsor, însă până la sfârşitul anului el va putea fi echipat cu orice motor din gama actuală A8.
Antena3.ro