Competitorii lui A8 sunt Mercedes-Benz S Class şi BMW Seria 7, Lexus LS şi Jaguar XJ fiind consideraţi competitori secundari. A8 2011 se aseamănă cu modelul actual, însă este cu 7,5 centimetri mai lung, 5 cm mai lat şi dispune de mai multe echhipări din standard faţă de competitori: transmisie automată cu opt rapoarte, sistem de pornire fără chei, portbagaj special. Cântăreşte mai puţin decât Mercedes C-Class AWD, cu 90,7 kilograme, dar şi cu mai mult de 181 kg în comparaţie cu BMW Seria 7 AWD.
?Noul Audi A8 este cel mai sportiv sedan din segmentul său?, a declarat Rupert Stadler, şeful managementului Audi AG. ?Combină numeroase funcţii într-un nou mod inteligent. Şi nu are rival la elementele stilistice ale interiorului?.
În Statele Unite va apărea la sfârşitul lui 2010, cu motorizări iniţiale ce includ cunoscutul V8 de 4.2 litri cu 273 kW (372cp). Transmisia standard este una automată, tiptronic, cu opt trepte, cuplată cu cea mai nouă generaţie de tracţiune integrală quattro, tot din standard. Maşina atinge 100 de kilometri pe oră în 5.7 secunde iar Audi estimează că a fost îmbunătăţit şi consumul de combustibil în comparaţie cu acxtualul A8. În 2010 va apărea şi o versiune hibridă Audi A8.
Antena3.ro