Potrivit companiei, citată de worldcarfans.com, conceptul este inspirat din anterioarele modele Lagonda, dar şi din designul bărcilor de viteză moderne, însă rezultatul final nu are aproape nimic în comun cu niciuna dintre ele.
Partea frontală este dominată de o grilă uriaşă cu bare orizontale, prize de aer generoase, faruri care se continuă spre spate şi stâlpi de susţinere de culoare neagră ceea ce contribuie la fluiditatea începută de la parbriz.
Din profil, conceptul beneficiază de aportul aripioarelor în miniatură prezente la celelate modelele Aston Martin iar jantele sunt destul de masive la cei 22 de inch pe care-i măsoară. Cea mai controversată parte a conceptului pare a fi cea posterioară, cu o lunetă micuţă şi portbagajul înalţat.
Nu au fost prezentate fotografii ale inetriorului însă compania a precizat că în cabină se găsesc patru scaune individuale confortabile. Puterea conceptului este furnizată de un V12, nu se ştie câţi cai putere dezvoltă, însă este important de ştiut faptul că Lagonda va explora, în viitor, folosirea unui propulsor diesel dar şi a unei motorizări hibride.
Potrivit Aston Martin, brandul Lagonda va fi prezent pe 100 de pieţe din întreaga lume, inclusiv Orientul Mijlociu, America de Sud, India şi China.
?Un Aston Martin este o maşină sport, însă Lagonda este altceva, un nou brand care va ajunge pe noi pieţe. Lagonda va crea un nou tip de relaţie cu clienţii noştri, pentru a readuce săpiritul de aventură, călătorii şi stil într-un singur şi formidabil pachet?, a declarat Ulrich Bez, Directorul Executiv al Aston Martin Lagonda.
În altă ordine de idei, pentru că zilele acestea se desfăşoară Salonul Auto de la Geneva, poate că ar fi păcat să vorbim numai despre maşini. La acest eveniment, sarea şi piperul este dat de hostesele frumoase, unele dintre ele umbrind parcă maşinile prezentate. Mai jos puteţi urmări un scurt filmuleţ cu hostesele de la Geneva.
Foto: Worldcarfans.com
Video: Videonews.ro
Antena3.ro