Constructorul auto german Volkswagen va prezenta, în octombrie, soluțiile și măsurile tehnice care vor fi adoptate pentru corectarea caracteristicilor privind emisiile vehiculelor diesel în condițiile în care pentru circa cinci milioane de vehicule din marca Volkswagen Passenger Cars este necesară o procedură de service, se arată într-un comunicat al grupului prezentat de Agerpres.
Clienții afectați urmează să fie informați despre corectarea caracteristicilor privind emisiile în 'viitorul apropiat', subliniază compania, care precizează, totodată, că vehiculele dotate cu motoare Euro 6 disponibile în prezent pe piață nu intră în categoria celor care urmează să fie verificate.
Clienții care dețin astfel de autovehicule vor fi ținuți la curent în săptămânile și lunile următoare, iar toate mărcile afectate ale grupului urmează să înființeze website-uri naționale în acest sens.
'O evaluare internă realizată vineri a stabilit că este necesară o procedură de service pentru circa cinci milioane de vehicule din marca Volkswagen Passenger Cars dintr-un total de unsprezece milioane de vehicule ale Grupului din toată lumea. Aceste vehicule de anumite modele și ani de fabricație (cum ar fi a șasea generație a Volkswagen Golf, a șaptea generație a Volkswagen Passat sau prima generație a Volkswagen Tiguan) sunt echipate cu motoare diesel tip EA 189', se arată în comunicatul Grupului german.
În altă ordine de idei, constructorul auto menționează că toate vehiculele sigure din punct de vedere tehnic și conforme cu reglementările tehnice.
Grupul auto german Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a forțat demisia directorului general Martin Winterkorn, care a fost înlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche, una dintre cele 12 mărci care aparțin Volkswagen.
Până în acest moment, Spania, Elveția, Italia, Olanda și Belgia au anunțat că retrag de pe piață mașinile Volkwagen cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, în timp ce procurorii din Suedia iau în considerare deschiderea unei investigații legate de un potențial caz de corupție.
Constructorul auto ceh Skoda, divizie a grupului Volkswagen, a anunțat, luni, că 1,2 milioane dintre vehiculele sale au fost echipate cu un soft care permite falsificarea testelor antipoluare, în timp ce aproximativ 1,42 milioane de vehicule Audi dotate cu motoare care îndeplinesc standardele de emisie EU5 sunt afectate în Europa Occidentală, 577.000 în Germania și aproape 13.000 în SUA.
În același context, compania germană a anunțat, marți, că intenționează să repare până la 11 milioane de vehicule cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, costurile fiind estimate de analiști la peste 6,5 miliarde de dolari.
Clienții afectați urmează să fie informați despre corectarea caracteristicilor privind emisiile în 'viitorul apropiat', subliniază compania, care precizează, totodată, că vehiculele dotate cu motoare Euro 6 disponibile în prezent pe piață nu intră în categoria celor care urmează să fie verificate.
Clienții care dețin astfel de autovehicule vor fi ținuți la curent în săptămânile și lunile următoare, iar toate mărcile afectate ale grupului urmează să înființeze website-uri naționale în acest sens.
'O evaluare internă realizată vineri a stabilit că este necesară o procedură de service pentru circa cinci milioane de vehicule din marca Volkswagen Passenger Cars dintr-un total de unsprezece milioane de vehicule ale Grupului din toată lumea. Aceste vehicule de anumite modele și ani de fabricație (cum ar fi a șasea generație a Volkswagen Golf, a șaptea generație a Volkswagen Passat sau prima generație a Volkswagen Tiguan) sunt echipate cu motoare diesel tip EA 189', se arată în comunicatul Grupului german.
În altă ordine de idei, constructorul auto menționează că toate vehiculele sigure din punct de vedere tehnic și conforme cu reglementările tehnice.
Grupul auto german Volkswagen este implicat într-un scandal de amploare, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Scandalul a forțat demisia directorului general Martin Winterkorn, care a fost înlocuit cu Matthias Muller, directorul Porsche, una dintre cele 12 mărci care aparțin Volkswagen.
Până în acest moment, Spania, Elveția, Italia, Olanda și Belgia au anunțat că retrag de pe piață mașinile Volkwagen cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, în timp ce procurorii din Suedia iau în considerare deschiderea unei investigații legate de un potențial caz de corupție.
Constructorul auto ceh Skoda, divizie a grupului Volkswagen, a anunțat, luni, că 1,2 milioane dintre vehiculele sale au fost echipate cu un soft care permite falsificarea testelor antipoluare, în timp ce aproximativ 1,42 milioane de vehicule Audi dotate cu motoare care îndeplinesc standardele de emisie EU5 sunt afectate în Europa Occidentală, 577.000 în Germania și aproape 13.000 în SUA.
În același context, compania germană a anunțat, marți, că intenționează să repare până la 11 milioane de vehicule cu motoare diesel echipate cu softul care permitea manipularea testelor de emisie, costurile fiind estimate de analiști la peste 6,5 miliarde de dolari.